Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Główna / Chcę Pomóc / Biznesowe wsparcie dla Fundacji

Biznesowe wsparcie dla Fundacji 

Bądź inspiracją i motywacją. Buduj odpowiedzialny wizerunek swojej firmy

Twoje przedsiębiorstwo również może wspierać działania Fundacji „Dzielmy się Uśmiechem” im. Krystiana Popieli.

Zaangażowanie biznesu w działania charytatywne przynosi wymierne korzyści na wielu płaszczyznach: 

Co zyskują firmy, które angażują się charytatywnie? 

Coraz więcej osób zwraca uwagę na to, czy poszczególne marki angażują się w działania społeczne i charytatywne. Kwestia ta może mieć znaczenie przy wielu wyborach konsumenckich – potwierdzają to wyniki badań1.  Zyski dla firm, które decydują się na przemyślane wspieranie potrzebujących, są bardzo istotne: 

  • Pracownicy przedsiębiorstw, które robią coś dobrego dla innych, zyskują dodatkową motywację. 
  • Konsumenci chętnie wybierają produkty i usługi firm kojarzonych jako odpowiedzialne społecznie i zaangażowane w pomoc charytatywną. 
  • Przedsiębiorstwo cieszy się większym uznaniem i dobrym wizerunkiem. 
  • Zaangażowanie społeczne firmy może być inspiracją dla innych osób i przedsiębiorstw, a to jeszcze większa pomoc dla potrzebujących. 

Jak Twoja firma może pomóc? 

Może mieć charakter jednorazowej wpłaty albo stałego wsparcia. Dla nas i naszych podopiecznych każda złotówka się liczy. 

Twoi pracownicy mogą włączyć się w działania naszej Fundacji – to może być inspirującym doświadczeniem, a jednocześnie dobrym sprawdzianem dla umiejętności pracy zespołowej. 

Część zysku pochodząca ze sprzedaży produktów Twojej firmy może być przekazywana Fundacji „Dzielmy się Uśmiechem” im. Krystiana Popieli, co będzie podkreślone poprzez obecność naszego logotypu na opakowaniach. Konsumenci sięgający po te produkty otrzymają czytelny sygnał, że Twoja firma angażuje się charytatywnie.  

Partnerzy strategiczni

Partnerzy

  1. Badanie „Zaangażowanie społeczne przedsiębiorców” przeprowadzone w ramach inicjatywy „Urodzeni Przedsiębiorcy”, źródło: https://mojafirma.infor.pl/biznes-finanse/5263032,Czy-przedsiebiorcy-angazuja-sie-spolecznie.html, dostęp 08.08.2024 r.  ↩︎
Instagram
Facebook
YouTube