Biznesowe wsparcie dla Fundacji 

Bądź inspiracją i motywacją. Buduj odpowiedzialny wizerunek swojej firmy

Twoje przedsiębiorstwo również może wspierać działania Fundacji „Dzielmy się Uśmiechem” im. Krystiana Popieli.

Zaangażowanie biznesu w działania charytatywne przynosi wymierne korzyści na wielu płaszczyznach: 

Co zyskują firmy, które angażują się charytatywnie? 

Coraz więcej osób zwraca uwagę na to, czy poszczególne marki angażują się w działania społeczne i charytatywne. Kwestia ta może mieć znaczenie przy wielu wyborach konsumenckich – potwierdzają to wyniki badań1.  Zyski dla firm, które decydują się na przemyślane wspieranie potrzebujących, są bardzo istotne: 

  • Pracownicy przedsiębiorstw, które robią coś dobrego dla innych, zyskują dodatkową motywację. 
  • Konsumenci chętnie wybierają produkty i usługi firm kojarzonych jako odpowiedzialne społecznie i zaangażowane w pomoc charytatywną. 
  • Przedsiębiorstwo cieszy się większym uznaniem i dobrym wizerunkiem. 
  • Zaangażowanie społeczne firmy może być inspiracją dla innych osób i przedsiębiorstw, a to jeszcze większa pomoc dla potrzebujących. 

Jak Twoja firma może pomóc? 

Może mieć charakter jednorazowej wpłaty albo stałego wsparcia. Dla nas i naszych podopiecznych każda złotówka się liczy. 

Twoi pracownicy mogą włączyć się w działania naszej Fundacji – to może być inspirującym doświadczeniem, a jednocześnie dobrym sprawdzianem dla umiejętności pracy zespołowej. 

Część zysku pochodząca ze sprzedaży produktów Twojej firmy może być przekazywana Fundacji „Dzielmy się Uśmiechem” im. Krystiana Popieli, co będzie podkreślone poprzez obecność naszego logotypu na opakowaniach. Konsumenci sięgający po te produkty otrzymają czytelny sygnał, że Twoja firma angażuje się charytatywnie.  

Strategic Partners

Partners

  1. Badanie „Zaangażowanie społeczne przedsiębiorców” przeprowadzone w ramach inicjatywy „Urodzeni Przedsiębiorcy”, źródło: https://mojafirma.infor.pl/biznes-finanse/5263032,Czy-przedsiebiorcy-angazuja-sie-spolecznie.html, dostęp 08.08.2024 r.  ↩︎