Regulamin Sklepu Internetowego

Regulamin Sklepu Internetowego obowiązujący od 14.10.2024  

Ilekroć w treści niniejszego regulaminu będą używane następujące pojęcia, pisane dużą literą, nadaje się im następujące znaczenie: 

  1. Dni Robocze – dni tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.  
  1. Dostawa – czynność faktyczna polegająca na dostarczeniu Klientowi przez Sprzedawcę, za pośrednictwem Dostawcy, Towaru określonego w Zamówieniu. 
  1. Dostawca – firma kurierska, z którą Sprzedawca współpracuje w celu dokonywania Dostawy Towarów.  
  1. Hasło – ciąg znaków cyfrowych, literowych lub innych określonych przez Klienta w trakcie Rejestracji w Sklepie Internetowym, wykorzystywanych, aby zabezpieczyć dostęp do Konta Klienta. 
  1. Klient – osoba fizyczna mająca pełną zdolność do czynności prawnych; przedsiębiorca prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą; osoba prawna zgodnie z art. 33 Kodeksu Cywilnego; jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną zgodnie z art. 331 § 1 Kodeksu Cywilnego, na rzecz której zgodnie z Regulaminem i przepisami prawa mogą być świadczone usługi drogą elektroniczną lub z którą zawarta może być Umowa Sprzedaży. 
  1. Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. 1964 nr 16 poz. 93 ze zm.). 
  1. Konsument – osoba fizyczna dokonująca zakupu w Sklepie Internetowym niezwiązanego bezpośrednio z jej działalności gospodarczą lub zawodową stosownie do treści art. 221 Kodeksu Cywilnego. 
  1. Konto Klienta – indywidualny dla każdego Klienta panel, utworzony przez Klienta na Stronie Internetowej Sklepu, uruchomiony na jego rzecz przez Sprzedawcę, po dokonaniu przez Klienta Rejestracji i zawarciu umowy świadczenia usługi prowadzenia Konta Klienta. 
  1. Prosument – osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą dokonująca w Sklepie Internetowym zakupu bezpośrednio związanego z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. 
  1. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną zgodnie z art. 331 § 1 Kodeksu Cywilnego, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową i dokonującą czynności prawnej związanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, mającej dla niej charakter zawodowy, na rzecz której zgodnie z Regulaminem i przepisami prawa mogą być świadczone usługi drogą elektroniczną lub z którą zawarta może być Umowa Sprzedaży. 
  1. Rejestracja – czynność faktyczna polegająca na wypełnieniu na Stronie Internetowej Sklepu odpowiedniego formularza poprzez podanie niezbędnych danych, w tym danych osobowych, zakończona założeniem Konta Klienta i uzyskaniem do niego dostępu. 
  1. Regulamin – niniejszy regulamin. 
  1. Sklep Internetowy – prowadzony przez Sprzedawcę sklep internetowy dostępny na Stronie Internetowej Sklepu pod adresem https://dzielmysieusmiechem.pl/. 
  1. Sprzedawca – Fundacja Dzielmy się uśmiechem im. Krystiana Popieli z siedzibą w Skawinie, ul. Korabnicka 5a, 320-050 Skawina, wpisana do rejestru przedsiębiorców oraz rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej pod numerem KRS: 0000772682, akta rejestrowe przechowywane przez Sąd Rejonowy dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, NIP: 8733270449, nr REGON: 382618793. 
  1. Strona Internetowa Sklepu – system internetowy dostępny pod adresem https://dzielmysieusmiechem.pl/ wraz z podstronami, pod którymi Sprzedawca prowadzi Sklep Internetowy, za pośrednictwem którego Klient może m.in. złożyć Zamówienie w Sklepie Internetowym. 
  1. Strony – łącznie Klient i Sprzedawca. 
  1. Towar – rzecz ruchoma przedstawiona przez Sprzedawcę za pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu, mogąca być przedmiotem Umowy Sprzedaży. 
  1. Trwałość – zdolność Towaru do zachowania jego funkcji i właściwości w toku zwykłego korzystania. 
  1. Trwały Nośnik – materiał lub narzędzie umożliwiające Klientowi lub Sprzedawcy przechowywanie informacji kierowanych osobiście do niego, w sposób umożliwiający dostęp do informacji w przyszłości przez czas odpowiedni do celów, jakim te informacje służą, i które pozwalają na odtworzenie przechowywanych informacji w niezmienionej postaci. 
  1. Umowa Sprzedaży – oznacza umowę zawartą na odległość, na zasadach określonych w Regulaminie, między Klientem a Sprzedawcą, w tym umowę, której przedmiotem jest łącznie przeniesienie własności Towarów i świadczenie Usługi, zgodnie z art. 6 Ustawy Konsumenckiej. 
  1. Usługa – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Sprzedawcę za pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu, w szczególności polegająca na możliwości złożenia Zamówienia; 
  1. Ustawa Konsumencka – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz. 827 ze zm.). 
  1. Zamawiający – Klient korzystający ze Sklepu Internetowego na zasadach określonych w Regulaminie, w szczególności w celu dokonania zakupu Towaru.  
  1. Zamówienie – oświadczenie woli Zamawiającego, złożone za pośrednictwem Sklepu Internetowego, określające: niezbędne dane Zamawiającego (w tym imię, nazwisko, nazwę), miejsce i sposób dostawy Towaru, rodzaj i ilość Towaru, sposób zapłaty; stanowiące ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży Towarów za pośrednictwem Sklepu Internetowego. 
  1. Przelewy24 – oznacza operatora płatności online PayPro spółkę akcyjną z siedzibą w Poznaniu, ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000347935, NIP: 7792369887, nr REGON: 301345068. 

Pojęcia niepowołane powyżej, a używanie w treści Regulaminu będą mieć znaczenie nadane im w odpowiednim postanowieniu Regulaminu. Tytuły poszczególnych rozdziałów (oznaczone liczbami rzymskimi) mają charakter wyłącznie porządkowy i nie wpływają na interpretację postanowień Regulaminu.  

I. Postanowienia wstępne 

    Sklep Internetowy, prowadzony przez Sprzedawcę, umożliwia kupowanie Towarów przy pomocy sieci elektronicznej (Internet) – pod adresem https://dzielmysieusmiechem.pl/. 

    II. Postanowienia ogólne 

      1. Regulamin określa w szczególności zasady dokonywania zakupów w Sklepie Internetowym, sposoby korzystania ze Strony Internetowej Sklepu, jak również uprawnienia i obowiązki Stron.  
      1. Dla skutecznego złożenia Zamówienia w Sklepie Internetowym przez Zamawiającego niezbędne jest uprzednie zapoznanie się przez niego z Regulaminem i jego wyraźna akceptacja najpóźniej w chwili składania Zamówienia. Akceptacja Regulaminu przez Zamawiającego oznacza akceptację jego treści, w szczególności zasad dotyczących sprzedaży, uprawnień i obowiązków Stron oraz zobowiązuje Klienta do przestrzegania zawartych w nim reguł. 
      1. Jeżeli co innego nie wynika z kontekstu postanowienia, zawarte w Regulaminie słowa w liczbie pojedynczej będą obejmować również słowa w liczbie mnogiej i odwrotnie. 
      1. Sklep Internetowy posiada siedzibę na terytorium Polski. Siedzibą Sklepu Internetowego jest siedziba Sprzedawcy.  

      III. Prawa autorskie 

        Wszelkie prawa do Sklepu Internetowego, w tym autorskie prawa majątkowe, prawa własności intelektualnej do jego nazwy, domeny internetowej, Strony Internetowej Sklepu, jak również do formularzy, wzorców, zdjęć, logotypów znajdujących się na Stronie Internetowej Sklepu (z wyjątkiem tych, które znajdują się tam w celach prezentacji towarów, do których to prawa autorskie przysługują podmiotom trzecim) należą do Sprzedawcy, a korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z Regulaminem oraz za zgodą Sprzedawcy wyrażoną na piśmie. 

        IV. Zasady ogólne korzystania ze Strony Internetowej Sklepu 

          1. Sprzedawca dołoży wszelkich starań, aby korzystanie ze Sklepu Internetowego było możliwe dla Klientów za pomocą wszystkich popularnych: systemów operacyjnych, przeglądarek internetowych, typów połączeń internetowych, typów urządzeń. Korzystanie ze Sklepu Internetowego za pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu wymaga co najmniej urządzenia z dostępem do Internetu takiego jak komputer, tablet, smartfon itp. oraz oprogramowania do przeglądania zasobów Internetu typu Internet Explorer (wersja Microsoft Edge – 18.17763 lub nowsza), FireFox (wersja 70.0 lub nowsza), Opera (wersja 64.0 lub nowsza), Chrome (wersja 78 lub nowsza), Safari (wersja 12.1 lub nowsza z zainstalowanymi najnowszymi wersjami JAVA i FLASH). Rekomendowana rozdzielczość pozioma ekranu to rozdzielczość powyżej 1024 pikseli. 
          1. Dla prawidłowego działania Strony Internetowej Sklepu przeglądarka musi spełniać następujące wymagania dotyczące funkcjonalności: 
          1. akceptować pliki cookie, 
          1. być skonfigurowana do uruchamiania JavaScript 3, 
          1. obsługiwać certyfikaty SSL podpisane algorytmem SHA-256 z szyfrowaniem RSA o rozmiarze 2048 bitów. 
          1. Sprzedawca stosuje mechanizm plików „cookies”, które w trakcie korzystania przez Klientów ze Strony Internetowej Sklepu są zapisywane na dysku twardym urządzenia końcowego Klienta. Pliki „cookies” stosowane są w celu poprawnego działanie Strony Internetowej Sklepu na w/w urządzeniach Klientów. Mechanizm ten nie powoduje zmian w konfiguracji ani w oprogramowaniu urządzenia końcowego Klienta, jak również nie niszczy go. Klient może wyłączyć mechanizm „cookies” w przeglądarce internetowej swojego urządzenia końcowego. Wyłączenie mechanizmu „cookies” może uniemożliwić lub spowodować utrudnienia w korzystaniu ze Strony Internetowej Sklepu w tym z jej funkcjonalności i podstron, jak również uniemożliwić lub utrudnić złożenie Zamówienia. 
          1. Przeglądanie Strony Internetowej Sklepu np. uzyskiwanie informacji o Usługach, Sprzedawcy; sprawdzanie Usług dostępnych w ofercie Sprzedawcy, składanie Zamówień, wygenerowanie linku do wirtualnego koszyka nie wymaga Rejestracji. 
          1. W celu złożenia zamówienia w Sklepie Internetowym za pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu niezbędne jest posiadanie przez Klienta aktywnego konta poczty elektronicznej (konto e-mail). 
          1. Zważywszy na publiczny charakter sieci Internet oraz fakt, iż korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną może wiązać się z zagrożeniami związanymi z pozyskiwaniem i modyfikowaniem przez osoby nieuprawnione danych Klientów, Sprzedawca zaleca stosowanie programów antywirusowych lub podjęcie przez Klienta innych środków ograniczających te zagrożenia. Sprzedawca nie odpowiada za ewentualne szkody, które mogą powstać u Klienta ze względu na brak stosownych zabezpieczeń.  
          1. Sprzedawca nigdy nie zwraca się do Klienta z prośbą o udostępnienie mu Hasła w jakiejkolwiek formie. 
          1. Sprzedawca zastrzega możliwość wystąpienia czasowych przerw w funkcjonowaniu Strony Internetowej Sklepu lub świadczeniu Usług z przyczyn technicznych (w tym prac rozwojowych, konserwacyjnych, usterek, napraw etc.) na okres niezbędny do rozwiązania kwestii stanowiącej przyczynę wystąpienia przerwy. 
          1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo modyfikowania technicznego sposobu realizacji funkcjonalności Strony Internetowej Sklepu, w tym Konta Klienta i jego funkcjonalności, stosownie do zakresu i warunków wynikających z posiadanych uprawnień, jak również odpowiednio do posiadanych możliwości technicznych, bez pogarszania ich jakości, a także bez wpływu na zakres praw i obowiązków Stron. 
          1. Zakazane jest:  
          1. dostarczanie przez Klienta treści o charakterze niedozwolonym prawnie, 
          1. wykorzystywanie przez Klienta: Strony Internetowej Sklepu, Sklepu Internetowego, lub Usług nieodpłatnych świadczonych przez Sprzedawcę, w sposób sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami lub naruszający dobra osobiste osób trzecich, 
          1. wykorzystywanie funkcji i zasobów Sklepu Internetowego oraz Strony Internetowej Sklepu w celu prowadzenia przez Klienta działalności mogącej naruszyć interes Sprzedawcy, takiej jak: reklamy innego przedsiębiorcy lub produktu; zamieszczaniu treści niezwiązanych z działalnością Sprzedawcy; zamieszczaniu treści nieprawdziwych lub wprowadzających w błąd. 

          V. Usługi nieodpłatne świadczone przez Sprzedawcę 

            1. Sprzedawca za pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu świadczy, nieodpłatnie następujące Usługi drogą elektroniczną: 
            1. składanie Zamówień w Sklepie Internetowym,  
            1. przeglądanie treści Strony Internetowej Sklepu,  
            1. pozyskiwanie informacji o Usługach,  
            1. pozyskiwanie informacji o Sprzedawcy,  
            1. wygenerowanie linku do wirtualnego koszyka, 
            1. prowadzenie Konta Klienta, 
            1. Nieodpłatne Usługi wskazane w ust. 1 powyżej świadczone są 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.  
            1. Sprzedawca upoważniony jest do wyboru i zmiany rodzaju, form, czasu oraz sposobu udzielania dostępu do wybranych nieodpłatnych Usług określonych w ust. 1, o czym poinformuje Klientów w sposób właściwy dla zmiany Regulaminu. 
            1. Usługa prowadzenia Konta Klienta dostępna jest po Rejestracji na zasadach opisanych w Regulaminie i polega na udostępnieniu Klientowi, w ramach Strony Internetowej Sklepu, dedykowanego panelu, umożliwiającego Klientowi m.in. modyfikacje danych, które podał podczas Rejestracji, jak też śledzenie stanu realizacji zamówień oraz historii zamówień już zrealizowanych. 
            1. Klient, posiadający Konto Klienta może zgłosić Sprzedawcy żądanie usunięcia Konta Klienta z zachowaniem 7-dniowego terminu wypowiedzenia, które zostanie usunięte do 14 dni od upływu w/w terminu. 
            1. Sprzedawca jest uprawniony do natychmiastowego zablokowania dostępu Klienta do Konta Klienta i innych Usług, w przypadku:  
            1. działania przez Klienta na szkodę Sprzedawcy w sposób określony w Regulaminie,  
            1. działania przez Klienta na szkodę innych Klientów,  
            1. naruszenia przez Klienta postanowień Regulaminu, 
            1. naruszeniu przez Klienta przepisów prawa. 
            1. Sprzedawca jest również uprawniony do zablokowania w/w dostępu, gdy jest ono uzasadnione względami bezpieczeństwa, w szczególności:  
            1. działaniami hackerskimi, 
            1. przełamywaniem przez Klienta zabezpieczeń Strony Internetowej Sklepu. 
            1. Zablokowanie dostępu określone w ust. 13 powyżej trwa przez okres niezbędny do rozwiązania problemu stanowiącego podstawę zablokowania dostępu.  
            1. O zablokowaniu dostępu Sprzedawca zawiadamia Klienta drogą elektroniczną na adres podany przez Klienta podczas Rejestracji. Również w przypadku, gdyby w/w zawiadomienie przesłane przez Sprzedawcę zostało zakwalifikowany jako „spam” uprasza się Klienta o poinformowaniu o tym Sprzedawcy. 

            VI. Sklep Internetowy – postanowienia ogólne 

              1. Sklep Internetowy służy do dokonywania zakupów wybranych Towarów za pośrednictwem sieci Internet.  
              1. Zakupy w Sklepie Internetowym mogą być dokonywane przez Klientów będących Zamawiającymi. 
              1. Składanie Zamówień w Sklepie Internetowym wymaga posiadania przez Zamawiającego aktywnego konta poczty elektronicznej e-mail. 
              1. Katalog Towarów oraz ceny wskazane w Sklepie Internetowym nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego, a są wyłącznie zaproszeniem do składania oferty w myśl art. 71 Kodeksu Cywilnego.  
              1. Przy składaniu Zamówienia można dokonać Rejestracji zakończonej założeniem Konta Klienta. Zamawiający może złożyć Zamówienie bez uprzedniej Rejestracji lub poprzez zalogowanie się do Konta Klienta jeżeli takie posiada. 
              1. Zamawiający najpóźniej z chwilą złożenia Zamówienia oświadcza, iż zapoznał się z treścią Regulaminu i akceptuje jego postanowienia, jak również, iż zapoznał się z informacjami dotyczącymi przetwarzania Jego danych osobowych oraz z możliwością odstąpienia od Umowy Sprzedaży zgodnie z przepisami Ustawy Konsumenckiej.  

              VII. Rejestracja 

                1. W celu utworzenia Konta Klienta, Klient zobowiązany jest dokonać nieodpłatnej Rejestracji. 
                1. Do złożenia Zamówienia w Sklepie Internetowym nie jest konieczna Rejestracja. 
                1. W celu Rejestracji, Klient powinien wypełnić udostępniony przez Sprzedawcę na Stronie Internetowej Sklepu formularz rejestracyjny i przesłać go drogą elektroniczną do Sprzedawcy poprzez wybór odpowiedniej funkcji znajdującej się w formularzu rejestracyjnym. Podczas Rejestracji Klient ustala indywidualne Hasło. 
                1. Podczas wypełniania formularza rejestracyjnego, Klient ma możliwość zapoznania się z Regulaminem, akceptując jego treść poprzez oznaczenie odpowiedniego pola w formularzu. 
                1. Rejestracja może zostać dokonana niezależnie od składania Zmówienia lub podczas jego składania.  
                1. Podczas Rejestracji Klient może dobrowolnie wyrazić zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w celach marketingowych poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola formularza rejestracyjnego. W takim przypadku Sprzedawca informuje Klienta w sposób wyraźny o celu zbierania danych osobowych Klienta, a także o znanych Sprzedawcy lub przewidywanych przez niego odbiorcach tych danych. 
                1. Zgoda Klienta na przetwarzanie jego danych osobowych w celach marketingowych nie stanowi warunku zawarcia ze Sprzedawcą umowy o świadczenie Usług drogą elektroniczną polegającą na prowadzeniu Konta Klienta. 
                1. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych Klienta w celach marketingowych może być w każdej chwili cofnięta, poprzez złożenie Sprzedawcy stosownego oświadczenia Klienta. Oświadczenie może zostać przykładowo (niewyłącznie) przesłane na adres e-mail Sprzedawcy za pośrednictwem poczty elektronicznej. 
                1. Po otrzymaniu przez Sprzedawcę wypełnionego formularza rejestracyjnego, Klient otrzymuje niezwłocznie, drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej podany w formularzu rejestracyjnym potwierdzenie Rejestracji. W momencie otrzymania potwierdzenia zostaje zawarta umowa o świadczenie drogą elektroniczną Usługi prowadzenia Konta Klienta, zaś Klient uzyskuje możliwość dostępu do Konta Klienta w tym jego funkcjonalności jak również do dokonywania zmian danych podanych podczas Rejestracji. Sprzedawca wskazuje, że link aktywacyjny do Usługi elektronicznej prowadzania Konta Klienta może zostać potraktowany przez pocztę elektroniczną jako „spam” zatem Klient powinien sprawdzić czy nie otrzymał w/w linku aktywacyjnego w skrzynce „spam”. W przypadku wystąpienia powyższego problemu uprasza się Klienta o poinformowanie o tym Sprzedawcy w celu wyeliminowania problemu. 

                VIII. Zamówienia 

                  1. Usługa składania Zamówień w Sklepie Internetowym polega na złożeniu przez Zamawiającego Zamówienia na Towar przy wykorzystaniu funkcjonalności Strony Internetowej Sklepu, a w przypadku Zamawiających, którzy dokonali Rejestracji także przy wykorzystaniu funkcjonalności Konta Klienta.  
                  1. Aby zawrzeć Umowę Sprzedaży Zamawiający musi w szczególności:  
                  1. wejść na Stronę Internetową Sklepu, na której znajduje się Sklep Internetowy, 
                  1. wybrać odpowiedni Towar, a następnie umieścić towar w koszyku (wirtualnym) poprzez kliknięcie pola „Dodaj do koszyka”, 
                  1. wybrać „Kontynuuj zakupy” w celu dodania do koszyka innych Towarów lub przejść do dalszej części składania Zamówienia. 
                  1. po skompletowaniu całości Zamówienia i wskazaniu w „koszyku” sposobu Dostawy oraz formy płatności, składa zamówienie przez wysłanie formularza Zamówienia do Sprzedawcy, wybierając na Stronie Internetowej Sklepu przycisk „Kupuję i Płacę”. Każdorazowo przed wysyłką zamówienia do Sprzedawcy, Klient jest informowany o: 
                  1. łącznej cenie za wybrany Towar i Dostawę lub Towar, Dostawę i Usługę (wraz ze sposobem realizacji),  
                  1. terminie zrealizowania Zamówienia, 
                  1. o wszystkich dodatkowych kosztach jakie jest zobowiązany ponieść w związku z Umową Sprzedaży. 
                  1. Zamówienia Zamawiających są przyjmowane wyłącznie przez Sklep Internetowy (w domenie https://dzielmysieusmiechem.pl/sklep) po przejściu całej procedury składania Zamówienia. 
                  1. Przy Zamówieniu Zamawiający ma możliwość wyboru Usługi (o ile zamówienie Usługi jest możliwe w odniesieniu do Towaru wybranego przez Zamawiającego, co każdorazowo wynika z formularza Zamówienia i zdeterminowane jest specyfiką Towaru). 
                  1. Złożenie Zamówienia stanowi złożenie Sprzedawcy przez Zamawiającego oświadczenia woli w formie oferty zawarcia Umowy Sprzedaży Towaru będącego przedmiotem Zamówienia. 
                  1. Po złożeniu Zamówienia, Sprzedawca przesyła na podany przez Zamawiającego podczas dokonywania Zamówienia adres poczty elektronicznej potwierdzenie jego złożenia. 
                  1. Po potwierdzeniu złożenia zamówienia, Sprzedawca przesyła na adres poczty elektronicznej podany przez Zamawiającego informację o przyjęciu Zamówienia do realizacji. Informacja o przyjęciu zamówienia do realizacji jest oświadczeniem Sprzedawcy o przyjęciu oferty, o której mowa w ust. 5 powyżej i z chwilą otrzymania oświadczenia Sprzedawcy przez Zamawiającego zostaje zawarta Umowa Sprzedaży. 
                  1. Sprzedawca nie prowadzi sprzedaży hurtowej. 
                  1. Na Towary nie jest udzielana gwarancja, w tym gwarancja trwałości i jakości.  
                  1. Sprzedawca wskazuje, że wszelkie informacje Sprzedawcy przekazywane za pomocą poczty elektronicznej mogą zostać potraktowane przez pocztę elektroniczną Klienta jako „spam” zatem Klient powinien sprawdzić czy nie otrzymał ich w skrzynce „spam”. W przypadku wystąpienia powyższego problemu uprasza się Klienta o poinformowanie o tym Sprzedawcy w celu wyeliminowania problemu. 

                  IX. Zasady płatności oraz otrzymania faktury 

                    1. Zamawiający posiada prawo wyboru formy płatności za Zamówienie, zgodnie z Regulaminem, ze wskazaniami dokonanymi w formularzu Zamówienia. Informacje dotyczące możliwych sposobów dostarczania Towarów, ograniczeń w dostarczaniu Towarów i jego dostępności oraz akceptowanych sposobach płatności znajdują się na Stronie Internetowej Sklepu, https://dzielmysieusmiechem.pl/formy-platnosci/ .  
                    1. Sprzedawca akceptuje następujące formy płatności w przypadku Zamówień dokonywanych w Sklepie Internetowym:  
                    1. poprzez sprawdzony i bezpieczny zewnętrzny system płatności elektronicznej Przelewy24 (w tym przypadku realizacja Zamówienia rozpocznie się po przesłaniu Zamawiającemu przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia oraz po otrzymaniu przez Sprzedawcę informacji z systemu Przelewy24 o dokonaniu płatności przez Zamawiającego). Po wyborze tej formy płatności Zamawiający zostanie przeniesiony na stronę internetową podmiotu obsługującego wybraną formę płatności, a po zakończeniu wszelkich procedur Zamawiający zostanie ponownie przeniesiony na Stronę Internetową Sklepu. Informacje dotyczące karty kredytowej (w tym numer karty, CVV, data ważności karty) przesyłane są wyłącznie pomiędzy Zamawiającym, a operatorem płatności. Dane te nie są udostępniane Sprzedawcy.  
                    1. W ramach płatności wskazanych w ust. 2 lit. a. powyżej Zamawiający może wybrać następujące formy płatności za zamówione Towary:  
                    1. płatność BLIK,  
                    1. płatność kartą płatniczą,  
                    1. „szybki” przelew elektroniczny, 
                    1. zapłata za pomocą portfela elektronicznego m.in. typu googlepay, 
                    1. Zamawiający opłaca Zamówienie wyłącznie w polskich złotych (PLN, zł). 
                    1. Zamówienie zostanie przekazane do wysyłki niezwłocznie po zawarciu Umowy Sprzedaży, przy czym wysyłka będzie realizowana dopiero po zaksięgowaniu płatności za Towar oraz Dostawę. 
                    1. Sprzedawca zastrzega, że niektóre formy płatności mogą wiązać się z poniesieniem dodatkowych opłat po stronie Zamawiającego, w tym związanych z przewalutowaniem oraz wykonaniem przelewu, w wysokości wynikających z cenników i/lub regulaminów operatorów i/lub podmiotów zajmujących się obsługą tych płatności. 
                    1. Klient powinien dokonać płatności za Zamówienie w wysokości wynikającej z zawartej Umowy Sprzedaży w terminie 3 Dni Roboczych od daty jego złożenia. 
                    1. Akceptując Regulamin Zamawiający wyraża zgodę na wystawianie i udostępnianie przez Sprzedawcę faktur drogą elektroniczną zgodnie z art. 106n ust. 1 ustawy o podatku od towarów i usług z dnia 11 marca 2004 r. (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 1221 z późn. zm.), co jest równoznaczne z rezygnacją otrzymywania faktur w formie papierowej, co jednak nie wyłącza prawa Sprzedawcy do wystawiania faktur w takiej formie. Zamawiający otrzyma fakturę na podany adres mailowy, będącą załącznikiem do wiadomości e-mail lub otrzyma link do faktury na podany adres mailowy. Zamawiający może ponownie otrzymać od Sprzedawcy fakturę lub link do faktury w formie elektronicznej na jego adres e-mail po uprzednim zgłoszeniu tego Sprzedawcy za pośrednictwem wiadomości e-mail na adres: sklep@dzielmysieusmiechem.pl 
                    1. Otrzymanie faktury jest możliwe tylko wtedy, kiedy Zamawiający w chwili składania Zamówienia zaznaczy taką opcję w formularzu Zamówienia i poda pełne dane, które mają zostać na niej umieszczone, w tym w szczególności nazwę firmy, NIP, adres.  
                    1. Sprzedawca oświadcza, że nie jest płatnikiem podatku od towarów i usług. 

                    X. Ceny 

                    1. Ceny za Towar podane na Stronie Internetowej Sklepu stanowią ceny brutto i nie są w nie wliczone koszy Dostawy, jak również wszelkie inne koszty, które Zamawiający będzie zobowiązany ponieść w związku z Umową Sprzedaży, o których Zamawiający będzie poinformowany przy wyborze sposobu Dostawy i składaniu zamówienia. 
                    1. Ceny wyrażone są w polskich złotych (PLN, zł). 
                    1. Do cen za Towar należy doliczyć koszt dostawy Towaru. 

                    XI. Dostawa 

                      1. Sprzedawca realizuje Dostawę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. W indywidualnie uzgodnionych wypadkach Zamówienia mogą być dostarczane poza granice Rzeczypospolitej Polskiej. W takiej sytuacji Zamawiający zobowiązany jest przed złożeniem Zamówienia do złożenia Sprzedawcy zapytania czy dany Towar może zostać dostarczony poza granice Rzeczypospolitej Polskiej. W przypadku niezrealizowania w/w obowiązku i złożeniu Zamówienia Sprzedawca uprawniony jest do jednostronnego anulowania Zamówienia.  
                      1. Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć Towar zgodny z Umową Sprzedaży. 
                      1. Dostawa Towaru odbywa się za pomocą firmy INPOST.  
                      1. Zamówienie zostanie zrealizowane niezwłocznie od daty jego złożenia i opłacenia, nie później jednak niż w terminie 5 Dni Roboczych liczonych od dnia złożenia Zamówienia i jego opłacenia. Czas ten może ulec wydłużeniu w okresie wyprzedaży, wzmożonych zamówień lub akcji promocyjnych. 
                      1. W przypadku Zamówień złożonych w Dni Robocze po godz. 14:00, w soboty, w niedziele oraz w święta bieg 4 Dni Roboczych, o których mowa w ust. 4 powyżej rozpoczyna się od następnego Dnia Roboczego.  
                      1. Realizacja Zamówienia przez Sprzedawcę polega na sprawdzeniu kompletności danych przesłanych przez Zamawiającego, skompletowaniu Zamówienia oraz przekazania go do wysyłki Dostawcy.  
                      1. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za problemy z dostarczeniem Zamówienia lub jego niedostarczenie z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego – w szczególności w przypadku podania niekompletnych lub błędnych danych Dostawy. Jeżeli dane przekazane przez Zamawiającego nie są wystarczające do dokonania Dostawy Zamówienia Sprzedawca podejmie próbę kontaktu z Zamawiającym w celu ich poprawienia.  
                      1. Po przekazaniu Dostawcy przesyłki zawierającej zamówiony Towar, Zamawiający otrzymuje wiadomość e-mail lub SMS informującą o fakcie przekazania oraz o formie realizowanej wysyłki Towaru.  
                      1. Zamówione Towary są dostarczane do Klienta za pośrednictwem Dostawcy na adres wskazany w formularzu Zamówienia.  
                      1. Koszt dostawy Towaru wskazany jest każdorazowo w trakcie składania Zamówienia przy wyborze sposobu dostawy i wynosi 22 zł brutto za paczkę do 30 kg, przesyłki o wadze powyżej 30 kg – 44 zł.  
                      1. W przypadku, gdy wartość Towarów wyniesie więcej niż 400 zł koszty dostawy ponosi Sprzedawca. Nie dotyczy to Towaru objętego promocją, Towaru przekraczającego wagę 30 kg oraz ponownej Dostawy wskutek nieodebrania Zamówienia przez Zamawiającego lub podania przez niego błędnych/niezupełnych danych.  
                      1. Sprzedawca oświadcza, że Zamawiający nie ma możliwości odbioru osobistego Towaru – Sprzedawca prowadzi wyłącznie sprzedaż wysyłkową.  
                      1. Zamawiający obowiązany jest zbadać doręczoną przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach danego rodzaju. W przypadku stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia przesyłki Zamawiający ma prawo żądać od pracownika Dostawcy spisania właściwego protokołu. Sprzedawca sugeruje Zamawiającym, aby rozpakowali Zamówienie w obecności pracownika Dostawcy lub (w przypadku Dostawy do paczkomatu) przed zamknięciem drzwi paczkomatu i zakończeniu odbioru z paczkomatu i dokonali sprawdzenia czy Towar nie jest uszkodzony. W przypadku uszkodzenia Towaru w transporcie pracownik Dostawcy spisze odpowiedni protokół i zabierze przesyłkę z Towarem, co znacznie ułatwi ewentualny proces reklamacyjny. W przypadku Paczkomatu uprasza się o zrobienie zdjęcia uszkodzenia przed zamknięciem drzwiczek Paczkomatu oraz postępowanie zgodnie z procedurą reklamacyjną wskazaną na stronie https://inpost.pl/reklamacja.  
                      1. Sprzedawca na adres poczty elektronicznej Zamawiającego podany w formularzu Zamówienia, przesyła dowód zakupu, w formie pliku elektronicznego w formacie PDF. W celu otwarcia pliku Zamawiający powinien posiadać bezpłatne oprogramowanie umożliwiające otwarcie plików PDF (np. program Adobe Acrobat Reader – link do pobrania http://www.adobe.com). 
                      1. W przypadku wyboru opcji przesyłki kurierskie i nieobecności Zamawiającego pod wskazanym przez niego adresem, podanym przy składaniu Zamówienia jako adres Dostawy, pracownik Dostawcy zostawi awizo, względnie podejmie próbę kontaktu telefonicznego celem ustalenia terminu, w którym Zamawiający będzie obecny. W przypadku zwrotnego odesłania zamówionego Towaru do Sklepu Internetowego przez Dostawcę, Sprzedawca skontaktuje się z Zamawiającym drogą elektroniczną lub telefonicznie, ustalając ponownie z Klientem termin i koszt Dostawy. Sprzedawca uczula Zamawiającego, że godziny doręczenia wskazane przez Dostawcę nie są miarodajne i mogą ulec zmianie (bez zmiany dnia Dostawy).  
                      1. Sprzedawca jest zobowiązany do dostarczenia Towaru zgodnego z Umową Sprzedaży. W przypadku gdy odbiorcą jest Przedsiębiorca na warunkach określonych przepisami Kodeksu Cywilnego (art. 556 i n. Kodeksu Cywilnego) przysługują mu uprawnienia z tytułu niezgodności rzeczy sprzedanej z umową (rękojmia za wady rzeczy). Wszelkie roszczenia z tytułu rękojmi można zgłaszać telefonicznie, drogą mailową lub pisemnie. 
                      1. W sytuacji, gdy odbiorcą jest Konsument lub Prosument w przypadku dostarczenia Towaru, który jest niezgody z umową, przepisów Kodeksu cywilnego określonych w ust. 16 powyżej nie stosuje się. W miejsce tych uprawnień stosuje się przepisy określone w Rozdziale 5a Ustawy Konsumenckiej. 
                      1. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w transporcie Towaru z przyczyn niezależnych od sprzedawcy. 

                      XII. Anulowanie Zamówienia 

                        1. Z wyjątkiem sytuacji opisanych powyżej, Zamówienie może zostać anulowane przez Sprzedawcę w następujących sytuacjach: 
                        1. w przypadku braku dokonania płatności za Zamówienie przez Zamawiającego w terminie 3 (trzech) Dni Roboczych od daty jego złożenia,  
                        1. braku autoryzacji płatności Zamawiającego w systemie płatniczym Przelewy24, 
                        1. formularz Zamówienia nie zostanie wypełniony przez Zamawiającego w sposób prawidłowy – w szczególności zostanie wpisany błędny adres e-mail oraz numer telefonu uniemożliwiając tym samym skontaktowanie się przez Sprzedawcę z Zamawiającym, 
                        1. Zamawiający nie ukończy Zamówienia (tj. na jakimkolwiek etapie składania Zamówienia zaprzestanie dokonywania dalszych kroków niezbędnych do ukończenia Zamówienia),  
                        1. Zamawiający skontaktuje się ze Sprzedawcą w terminie 30 minut od czasu dokonania płatności za Zamówienie oraz złoży oświadczenie o anulowaniu Zamówienia. 
                        1. W przypadku braku części Towarów w Sklepie Internetowym Zamawiający niezwłocznie otrzyma informacje w jakiej części Zamówienie zostało skompletowane i kiedy możliwy jest termin skompletowania pozostałej części Zamówienia. W takiej sytuacji Zamawiający posiada uprawnienie do anulowania całości Zamówienia, zaczekania na skompletowanie całości lub realizację Zamówienia w skompletowanej części. W przypadku braku odpowiedzi Zamawiającego w terminie 7 (siedmiu) Dni Roboczych od dnia poinformowania go o niemożliwości zrealizowania Zamówienia w całości Zamówienie zostaje automatycznie anulowane przez Sprzedawcę. O anulowaniu Zamówienia Zamawiający zostanie niezwłocznie poinformowany, chyba że podane przez Zamawiającego dane nie pozwalają na skontaktowanie się z Zamawiającym.  
                        1. Anulowanie zamówienia przez Zamawiającego lub Sprzedawcę z przyczyn podanych w ust. 1 i 2 powyżej należy traktować jako odstąpienie od Umowy Sprzedaży.  

                        XIII. Rękojmia dla Przedsiębiorców 

                          1. Postanowienia Regulaminu wskazane w niniejszym ustępie odnoszą się wyłącznie do Przedsiębiorcy. 
                          1. Sprzedawca zapewnia Dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Przedsiębiorcy, jeżeli Towar ma wadę. 
                          1. Jeżeli Towar ma wadę, Przedsiębiorca może: 
                          1. złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Przedsiębiorcy wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Przedsiębiorca może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie Towaru do zgodności z umową w sposób wybrany przez Przedsiębiorcę jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Przedsiębiorcę inny sposób zaspokojenia, 
                          1. żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Przedsiębiorcy. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Przedsiębiorcy, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową Sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Przedsiębiorcę jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową Sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca. 
                          1. Przedsiębiorca, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć Towar wadliwy na adres: Fundacja Dzielmy się uśmiechem im. Krystiana Popieli, ul. Sadowa 13g, 32-050 Skawina
                          1. Przedsiębiorca nie może odstąpić od Umowy Sprzedaży, jeżeli wada jest nieistotna. 
                          1. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem roku od wydania Towaru Przedsiębiorcy. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku licząc od dnia stwierdzenia wady. W tym terminie Przedsiębiorca może odstąpić od Umowy Sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Przedsiębiorca żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od Umowy Sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru, lub usunięcia wady 
                          1. Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy Sprzedaży, Przedsiębiorca winien kierować w formie elektronicznej na adres sklep@dzielmysieusmiechem.pl 
                          1. . W zgłoszeniu reklamacyjnym winien zawrzeć opis zaistniałego problemu oraz zdjęcia Towaru. Przy uszkodzeniu wynikłym w trakcie transportu niezbędny jest również protokół szkody spisany z Dostawcą lub też protokół braku w przypadku niezgodnych ilości. 
                          1. Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni rozpatruje reklamacje i udziela Przedsiębiorcy odpowiedzi. 

                          XIV. Niezgodność Towaru z Umową Sprzedaży – uprawnienia Konsumentów i Prosumentów 

                            1. Postanowienia Regulaminu wskazane w niniejszym ustępie odnoszą się wyłącznie do Konsumenta oraz Prosumenta. 
                            1. Towar jest zgodny z Umową Sprzedaży, jeżeli zgodne z umową pozostają w szczególności jego: 
                            1. opis, rodzaj, ilość, jakość, kompletność i funkcjonalność, a w odniesieniu do Towarów z elementami cyfrowymi – również kompatybilność, interoperacyjność i dostępność aktualizacji. 
                            1. przydatność do szczególnego celu, do którego jest potrzebny Konsumentowi lub Prosumentowi, o którym Konsument lub Prosument, powiadomił Sprzedawcę najpóźniej w chwili zawarcia Umowy Sprzedaży i który Sprzedawca zaakceptował. 
                            1. Ponadto Towar, aby został uznany za zgodny z Umową Sprzedaży, musi: 
                            1. nadawać się do celów, do których zazwyczaj używa się Towaru tego rodzaju, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa, norm technicznych lub dobrych praktyk – dobre praktyki wynikają m.in. z kodeksu dobrych praktyk, przez który rozumie się zbiór zasad postępowania, a w szczególności norm etycznych i zawodowych, przedsiębiorców, którzy zobowiązali się do ich przestrzegania w odniesieniu do jednej lub większej liczby praktyk rynkowych; 
                            1. występować w takiej ilości i mieć takie cechy, w tym Trwałość i bezpieczeństwo, a w odniesieniu do Towarów z elementami cyfrowymi – również funkcjonalność i kompatybilność, jakie są typowe dla Towaru tego rodzaju i których Konsument lub Prosument może rozsądnie oczekiwać, biorąc pod uwagę charakter Towaru oraz publiczne zapewnienie złożone przez Sprzedawcę, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu, w szczególności w reklamie lub na etykiecie, chyba że Sprzedawca wykaże, że: 
                            1. nie wiedział o danym publicznym zapewnieniu i oceniając rozsądnie, nie mógł o nim wiedzieć; 
                            1. przed zawarciem umowy publiczne zapewnienie zostało sprostowane z zachowaniem warunków i formy, w jakich publiczne zapewnienie zostało złożone, lub w porównywalny sposób; 
                            1. publiczne zapewnienie nie miało wpływu na decyzję Konsumenta lub Prosumenta o zawarciu umowy. 
                            1. być dostarczany z opakowaniem, akcesoriami i instrukcjami, których dostarczenia Konsument lub Prosument może rozsądnie oczekiwać; 
                            1. być takiej samej jakości jak próbka lub wzór, które Sprzedawca udostępnił Konsumentowi lub Prosumentowi przed zawarciem umowy, i odpowiadać opisowi takiej próbki lub takiego wzoru. 
                            1. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności Towaru z umową w zakresie, o którym mowa w ust. 3 powyżej, jeżeli Konsument lub Prosument, najpóźniej w chwili zawarcia umowy, został wyraźnie poinformowany, że konkretna cecha Towaru odbiega od wymogów zgodności z umową określonych w ust. 3 powyżej, oraz wyraźnie i odrębnie zaakceptował brak konkretnej cechy Towaru. 
                            1. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności Towaru z umową wynikający z niewłaściwego zamontowania Towaru, jeżeli: 
                            1. zostało ono przeprowadzone przez Sprzedawcę lub na jego odpowiedzialność; 
                            1. niewłaściwe zamontowanie przeprowadzone przez Konsumenta lub Prosumenta wynikało z błędów w instrukcji dostarczonej przez Sprzedawcę lub osobę trzecią działającą z ramienia Sprzedawcy. 
                            1. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności Towaru z umową istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili, chyba że termin przydatności Towaru do użycia, określony przez Sprzedawcę, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu, jest dłuższy. Domniemywa się, że brak zgodności Towaru z umową, który ujawnił się przed upływem dwóch lat od chwili dostarczenia towaru, istniał w chwili jego dostarczenia, o ile nie zostanie udowodnione inaczej lub domniemania tego nie można pogodzić ze specyfiką Towaru lub charakterem braku zgodności Towaru z umową. 
                            1. Sprzedawca nie może powoływać się na upływ terminu do stwierdzenia braku zgodności Towaru z umową określonego w ust. 6 powyżej, jeżeli brak ten podstępnie zataił. 
                            1. W pierwszej kolejności jeżeli Towar jest niezgodny z umową, Konsument lub Prosument może żądać jego naprawy lub wymiany. 
                            1. Sprzedawca może dokonać wymiany, gdy Konsument lub Prosument żąda naprawy, lub Sprzedawca może dokonać naprawy, gdy Konsument lub Prosument żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności Towaru z umową w sposób wybrany przez Konsumenta lub Prosumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy. Jeżeli naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy, Sprzedawca może odmówić doprowadzenia towaru do zgodności z umową. 
                            1. Przy ocenie nadmierności kosztów dla Sprzedawcy uwzględnia się wszelkie okoliczności sprawy, w szczególności znaczenie braku zgodności Towaru z umową, wartość Towaru zgodnego z umową oraz nadmierne niedogodności dla Konsumenta lub Prosumenta powstałe wskutek zmiany sposobu doprowadzenia Towaru do zgodności z umową. 
                            1. Sprzedawca dokonuje naprawy lub wymiany w rozsądnym czasie od chwili, w której Sprzedawca został poinformowany przez Konsumenta lub Prosumenta o braku zgodności Towaru z umową, i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta lub Prosumenta, uwzględniając specyfikę Towaru oraz cel, w jakim Konsument lub Prosument go nabył. Koszty naprawy lub wymiany, w tym w szczególności koszty opłat pocztowych, przewozu, robocizny i materiałów, ponosi Sprzedawca. 
                            1. Konsument lub Prosument zobowiązany jest do udostępnienia Sprzedawcy Towaru podlegającego naprawie lub wymianie. W takiej sytuacji Sprzedawca odbiera od Konsumenta lub Prosumenta Towar na swój koszt, o ile będzie to niezbędne dla stwierdzenia wady lub dokonania naprawy lub wymiany. Niezależnie od powyższego Konsument może dostarczyć Towar na adres Sprzedawcy (na koszt Sprzedawcy), na prośbę i po ustaleniach wstępnych ze Sprzedawcą co do sposobu dostawy, gdy tylko właściwości Towaru na to pozwalają. 
                            1. Jeżeli Towar został zamontowany przed ujawnieniem się braku zgodności Towaru z umową, Sprzedawca demontuje Towar oraz montuje go ponownie po dokonaniu naprawy lub wymiany albo zleca wykonanie tych czynności na swój koszt. 
                            1. Konsument lub Prosument nie jest zobowiązany do zapłaty za zwykłe korzystanie z Towaru, który następnie został wymieniony. 
                            1. Jeżeli Towar jest niezgodny z umową, w drugiej kolejności, Konsument lub Prosument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży. Uprawnienia te Konsument lub Prosument może wykonać, gdy: 
                            1. Sprzedawca odmówił doprowadzenia Towaru do zgodności z umową zgodnie z ust. 9 powyżej; 
                            1. Sprzedawca nie doprowadził Towaru do zgodności z umową zgodnie z ust. 11 do ust. 13 powyżej; 
                            1. brak zgodności Towaru z umową występuje nadal, mimo że Sprzedawca próbował doprowadzić Towar do zgodności z umową; 
                            1. brak zgodności Towaru z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy bez uprzedniego skorzystania z uprawnienia do naprawy lub wymiany Towaru; 
                            1. z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on Towaru do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta lub Prosumenta. 
                            1. Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy Sprzedaży Konsument lub Prosument może kierować w formie pisemnej na adres: Fundacja Dzielmy się uśmiechem im. Krystiana Popieli, ul. Sadowa 13g, 32-050 Skawina lub elektronicznie na adres: sklep@dzielmysieusmiechem.pl 
                            1. W celu przyśpieszenia procesu reklamacyjnego wskazane jest zawrzeć w zgłoszeniu opis zaistniałego problemu oraz zdjęcia. 
                            1. Sprzedawca jest obowiązany udzielić odpowiedzi na reklamację Konsumenta lub Prosumenta w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. 
                            1. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Konsument lub Prosument zostanie powiadomiony taką samą drogą jaką wpłynęło zgłoszenie reklamacyjne. 
                            1. Sprzedawca zwraca Konsumentowi lub Prosumentowi, kwoty należne wskutek skorzystania z prawa obniżenia ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta lub Prosumenta o obniżeniu ceny. 
                            1. Konsument lub Prosument nie może odstąpić od Umowy Sprzedaży, jeżeli brak zgodności Towaru z umową jest nieistotny. Domniemywa się, że brak zgodności Towaru z umową jest istotny. 
                            1. Jeżeli brak zgodności z umową dotyczy jedynie niektórych Towarów dostarczonych na podstawie umowy Konsument lub Prosument może odstąpić od umowy jedynie w odniesieniu do tych Towarów, a także w odniesieniu do innych Towarów nabytych przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę z uprawnieniami Konsumenta wraz z Towarami niezgodnymi z umową, jeżeli nie można rozsądnie oczekiwać, aby Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta zgodził się zatrzymać wyłącznie Towary zgodne z umową. 
                            1. W razie odstąpienia od umowy Konsument lub Prosument niezwłocznie zwraca Towar Sprzedawcy na jego koszt. Sprzedawca zwraca Konsumentowi lub Prosumentowi Konsumenta cenę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania Towaru lub dowodu jego odesłania. 
                            1. Sprzedawca dokonuje zwrotu ceny przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument lub Prosument, chyba że Konsument lub Prosument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. 
                            1. Sprzedawca nie korzysta z pozasądowego rozwiązywania sporów, o których mowa w ustawie z dnia 23 września 2016 r. (Dz.U. 2016 poz. 1823 ze zm.) o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich.  

                            XV. Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży 

                              1. Zamawiający będący Konsumentem oraz Prosument może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podawania przyczyny. 
                              1. Termin do odstąpienia od Umowy Sprzedaży wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Konsument lub Prosument: 
                              1. wszedł w posiadanie Towaru lub w którym osoba trzecia inna niż Dostawca i wskazana przez Konsumenta lub Prosumenta (tj. odbiorca Zamówienia), weszła w posiadanie Towaru – w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności Towaru, 
                              1. wszedł w posiadanie ostatniego z Towaru lub w którym osoba trzecia inna niż Dostawca i wskazana przez Konsumenta lub Prosumenta (tj. odbiorca Zamówienia), weszła w posiadanie ostatniego z Towaru – w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności wielu Towarów, które dostarczane są osobno, 
                              1. wszedł w posiadanie ostatniej partii lub części Towaru lub w którym osoba trzecia inna niż Dostawca i wskazana przez Konsumenta lub Prosumenta (tj. odbiorca Zamówienia) weszła w posiadanie ostatniej partii lub części Towaru – w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności Towarów dostarczanych partiami lub w częściach. 
                              1. Bieg terminu na odstąpienie od Umowy Sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia Towaru w posiadanie przez Konsumenta, Prosumenta lub wskazaną przez nich osobę trzecią inną niż Dostawca z uwzględnieniem ust. 2 powyżej. 
                              1. Konsument lub Prosument może odstąpić od Umowy Sprzedaży składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu. Oświadczenie to może zostać złożone przykładowo pisemnie Sprzedawcy na adres: Fundacja Dzielmy się uśmiechem im. Krystiana Popieli, ul. Sadowa 13g, 32-050 Skawina, lub też za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Sprzedawcy, tj.: sklep@dzielmysieusmiechem.pl 
                              1. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór został zamieszczony przez Sprzedawcę na Stronie Internetowej Sklepu pod adresem: https://dzielmysieusmiechem.pl/wzor-formularza-odstapienia-od-umowy/ , z zastrzeżeniem, że skorzystanie ze wzoru nie jest obowiązkowe. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 
                              1. W przypadku skutecznego odstąpienia od Umowy Sprzedaży jest ona uważana za niezawartą. 
                              1. Jeśli Konsument lub Prosument złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać. 
                              1. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta lub Prosumenta o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt Dostawy Towaru do Konsumenta lub Prosumenta. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta lub Prosumenta do chwili otrzymania z powrotem Towaru, lub dostarczenia przez Konsumenta, lub Prosumenta dowodu odesłania Towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 
                              1. Jeżeli Konsument lub Prosument korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi lub Prosumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów (Sprzedawca pokrywa wyłącznie najtańszy sposób Dostawy Towaru do Konsumenta lub Prosumenta). 
                              1. Konsument lub Prosument ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy Sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru do Sprzedawcy na adres: Fundacja Dzielmy się uśmiechem im. Krystiana Popieli, ul. Sadowa 13g, 32-050 Skawina przed upływem tego terminu. 
                              1. W wypadku odstąpienia Zamawiający będący Konsumentem lub Prosumentem ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu. Wysokość tych kosztów szacowana jest na kwotę maksymalnie do 50 PLN, przy czym przy Towarach o dużych lub niestandardowych gabarytach, bądź dużej ilości Towarów mogą one wynieść nawet do 200 zł. 
                              1. Jeśli ze względu na swój charakter Towar nie może zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą, Sprzedawca informuje Konsumenta o kosztach zwrotu rzeczy na Stronie Internetowej Sklepu. 
                              1. Konsument oraz Prosument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. 
                              1. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument lub Prosument, chyba że Konsument lub Prosument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. W przypadku, gdy płatność została dokonana przy użyciu karty płatniczej Sprzedawca dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Konsumenta. 
                              1. Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży nie przysługuje Konsumentowi oraz Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta w odniesieniu do umów: 
                              1. o świadczenie usług, za które Konsument lub Prosument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta lub Prosumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości; 
                              1. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 
                              1. w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub Prosumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 
                              1. w której przedmiotem świadczenia jest Towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia; 
                              1. w której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 
                              1. w której przedmiotem świadczenia są Towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi towarami; 
                              1. w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy Sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli; 
                              1. w której Konsument lub Prosument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania Konsument lub Prosument żądał, lub dostarcza towary inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje Konsumentowi lub Prosumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub towarów; 
                              1. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 
                              1. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 
                              1. zawartych w drodze aukcji publicznej; 
                              1. o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu towarów, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 
                              1. o dostarczanie treści cyfrowych niedostarczanych na nośniku materialnym, za które Konsument lub Prosument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta lub Prosumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości; 
                              1. o świadczenie usług, za które Konsument lub Prosument jest zobowiązany do zapłaty ceny, w przypadku których Konsument lub Prosument wyraźnie zażądał od Sprzedawcy, aby przyjechał do niego w celu dokonania naprawy, a usługa została już w pełni wykonana za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta lub Prosumenta. 

                              XVI. Reklamacje dotyczące funkcjonowania Strony Internetowej Sklepu 

                                1. Sprzedawca zapewnia poprawne działanie Strony Internetowej Sklepu i zobowiązuje się usuwać wady lub przerwy w ich funkcjonowaniu, w tym zgłoszone przez Klientów. 
                                1. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za problemy techniczne, w tym szybkość przesyłu danych systemu teleinformatycznego oraz infrastruktury technicznej z których korzysta Klient. 
                                1. Klient może powiadomić Sprzedawcę o wszelkich wadach lub przerwach w funkcjonowaniu Strony Internetowej Sklepu za pośrednictwem formularza kontaktowego, za pomocą poczty e-mail lub telefonicznie poprzez Infolinię. 
                                1. W reklamacji Klient powinien podać swoje dane osobowe, adres mailowy lub numer telefonu, opis problemu i datę wystąpienia przyczyn reklamacji. 
                                1. Sprzedawca nie odpowiada na reklamacje dotyczące obsługi szybkich płatności Przelewy24. Klient powinien złożyć reklamację do podmiotu obsługującego szybkie płatności Przelewy24, zgodnie z regulaminem świadczenia usług tego podmiotu. 
                                1. Sprzedawca udzieli odpowiedzi na reklamację dotyczącą Strony Internetowej Sklepu w terminie do 14 dni od dnia jej otrzymania.  

                                XVII. Rozwiązanie umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną 

                                  1. Klientowi, jak również Sprzedawcy przysługuje prawo do rozwiązania umowy o świadczenie Usług drogą elektroniczną w każdym czasie z zachowaniem terminu wypowiedzenia i bez podania przyczyn, z zastrzeżeniem zachowania praw nabytych przez drugą Stronę przed rozwiązaniem ww. umowy oraz postanowień poniżej. 
                                  1. Klient, który dokonał Rejestracji, rozwiązuje umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną poprzez wysłanie do Sprzedawcy stosownego oświadczenia woli, przy użyciu dowolnego środka komunikacji na odległość, umożliwiającego zapoznanie z oświadczeniem woli Klienta przez Sprzedawcę. 
                                  1. Sprzedawca wypowiada umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną poprzez wysłanie do Klienta stosownego oświadczenia woli na adres poczty elektronicznej podany przez Klienta podczas Rejestracji. 

                                  XVIII. Ochrona danych osobowych 

                                    Zasady ochrony Danych Osobowych zamieszczone są w Polityce prywatności – https://dzielmysieusmiechem.pl/polityka-prywatnosci/  

                                    XIX. Odpowiedzialność Klienta  

                                      1. Klient ponosi pełną odpowiedzialność za swoje działania podejmowane na Stronie Internetowej Sklepu i jest zobowiązany w szczególności do: 
                                      1. korzystania ze Strony Internetowej Sklepu w sposób nieuciążliwy dla Klientów oraz dla Sprzedawcy, w szczególności do przestrzegania zakazu dostarczania za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej treści powodujących zakłócenie pracy lub przeciążenie systemów teleinformatycznych oraz naruszających dobra osób trzecich, ogólnie przyjęte normy społeczne lub niezgodnych z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, 
                                      1. powstrzymywania się od jakiejkolwiek aktywności, która mogłaby wpłynąć na prawidłowe funkcjonowanie Strony Internetowej Sklepu, w tym w szczególności od jakiegokolwiek ingerowania w zawartość Strony Internetowej Sklepu lub jej elementów technicznych, 
                                      1. powstrzymywania się od wykorzystywania Strony Internetowej Sklepu do celów innych niż jej przeznaczenie, w tym w szczególności rozsyłania spamu, prowadzenia za pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu jakiejkolwiek działalności komercyjnej, reklamowej, promocyjnej itp., 
                                      1. korzystania ze Strony Internetowej Sklepu w sposób zgodny z przepisami powszechnie obowiązującymi na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, postanowieniami Regulaminu oraz dobrymi obyczajami. 
                                      1. Klient ponosi wyłączną odpowiedzialność za zamieszczane przez siebie treści. Zabronione jest zamieszczanie treści: naruszających przepisy obowiązującego prawa; sprzecznych z dobrymi obyczajami (np. poprzez użycie wulgaryzmów, określeń powszechnie uznawanych za obraźliwe, treści propagujących przemoc, nawołujących do nienawiści, naruszających uczucia religijne, treści o charakterze pornograficznym); naruszających dobra osobiste osób trzecich; naruszających prawa osób trzecich, w tym prawa własności intelektualnej, tajemnice przedsiębiorstwa; mających charakter obraźliwy; mogących stanowić groźbę bezprawną; pozostających w sprzeczności z interesem Sprzedawcy (np. stanowiących bezpośrednią lub pośrednią reklamę produktów lub podmiotów konkurencyjnych w stosunku do Sprzedawcy). 
                                      1. Sprzedawca może zablokować dostęp do Konta Klienta, w przypadku naruszenia przez Klienta przepisów prawa lub postanowień Regulaminu, a także, gdy zablokowanie dostępu do Konta Klienta i/lub Usług jest uzasadnione względami bezpieczeństwa. Zablokowanie dostępu do Konta Klienta i/lub Usług, o których mowa w zdaniu poprzedzającym z wymienionych przyczyn trwa przez okres niezbędny do rozwiązania kwestii stanowiącej podstawę zablokowania dostępu do Konta Klienta i/lub Usług. Sprzedawca zawiadamia Klienta o zablokowaniu dostępu do Konta Klienta i/lub Usług drogą elektroniczną na adres podany przez Klienta na Koncie Klienta.  
                                      1. Sprzedawca nie ma obowiązku publikacji treści zamieszczonych oraz udostępnionych przez Klienta. 
                                      1. Sprzedawca ma prawo do weryfikacji treści. Dotyczy to w szczególności weryfikacji treści, co do których, w oparciu o doniesienia osób trzecich lub odpowiednich organów, stwierdzono, że mogą one naruszać Regulamin lub obowiązujące przepisy prawa. Uprawnienie do weryfikacji treści nie oznacza jednakże obowiązku Sprzedawcy do prowadzenia uprzedniej kontroli zamieszczanych treści.  
                                      1. Sprzedawca nie odpowiada za treści zamieszczone/udostępnione przez Klienta. 
                                      1. Zamieszczając treści i udostępniając je, Klient oświadcza, że jest wyłącznym twórcą treści, przysługuje mu pełnia praw do korzystania z utworów, które składają się na treści, wyraża zgodę na wgląd do treści przez Sprzedawcę i inne osoby odwiedzające Stronę Internetową Sklepu. 

                                      XX. Postanowienia końcowe 

                                        1. Sprzedawca nie przyjmuje przesyłek zawierających odesłany Towar za pobraniem. 
                                        1. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy (Sprzedaży, świadczenia usług opisanych w Regulaminie), lecz w przypadku umów zawieranych z Klientami będącymi Przedsiębiorcami Sprzedawca ponosi odpowiedzialność tylko w przypadku umyślnego wyrządzenia szkody i w granicach rzeczywiście poniesionych strat przez Klienta będącego Przedsiębiorcą. 
                                        1. Treść Regulaminu dostępna jest na Stronie Internetowej Sklepu oraz na każde żądanie Klienta może być mu dostarczony droga elektroniczną bez dodatkowych opłat. Treść Regulaminu może zostać utrwalona poprzez wydrukowanie, zapisanie na nośniku lub pobranie w każdej chwili ze Strony Internetowej Sklepu. W przypadku wątpliwości co do stosowania Regulaminu Klient ma w każdym czasie prawo zwrócić się do Sprzedawcy o dokonanie właściwej wykładni jego postanowień. 
                                        1. W przypadku powstania sporu na gruncie zawartej Umowy Sprzedaży lub umów opisanych w Regulaminie strony tej umowy będą dążyły do rozwiązania sprawy polubownie. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie Regulaminu jest prawo polskie. 
                                        1. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie mają powszechnie obowiązujące przepisy prawa, w tym:  
                                        1. Kodeksu Cywilnego,  
                                        1. Ustawy Konsumenckiej.  
                                        1. Żadne z postanowień Regulaminu nie wyłącza ani nie ogranicza, w jakimkolwiek zakresie, praw przysługujących Konsumentowi oraz Prosumentowi, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa ani też nie może być w taki sposób interpretowane. 
                                        1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego Regulaminu. Wszystkie Zamówienia przyjęte przez Sprzedawcę do realizacji przed dniem wejścia w życie nowego Regulaminu są realizowane na podstawie Regulaminu, który obowiązywał w dniu składania Zamówienia przez Zamawiającego. Zmiana Regulaminu wchodzi w życie w terminie 7 dni od dnia opublikowania na Stronie Internetowej Sklepu. Sprzedawca poinformuje Klienta na 7 dni przed wejściem w życie nowego Regulaminu o zmianie Regulaminu za pomocą wiadomości przesłanej drogą elektroniczną zawierającej odnośnik do tekstu zmienionego Regulaminu. W razie, gdy Klient nie akceptuje nowej treści Regulaminu obowiązany jest zawiadomić o tym fakcie Sprzedawcę, co skutkuje rozwiązaniem umowy oraz usunięciem Konta Klienta. 
                                        1. Sprzedawca jest uprawniony do jednostronnej zmiany Regulaminu w przypadku dodania nowych funkcjonalności lub uruchomienia nowych wersji Strony Internetowej Sklepu, w przypadku zmian prawnych lub organizacyjnych Sprzedawcy, a także w razie zmiany mających zastosowanie do Strony Internetowej Sklepu przepisów prawa. Ponadto Sprzedawca uprawniony jest do zmiany treści Regulaminu również w sytuacji konieczności dostosowania Regulaminu do wyroków, nakazów, postanowień, zaleceń, decyzji, interpretacji, wytycznych odpowiednich władz lub organów publicznych jak również w celu usunięcia omyłek pisarskich. 
                                        1. Kontakt ze Sklepem możliwy jest w następujący sposób:  
                                        1. za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: sklep@dzielmysieusmiechem.pl 
                                        1. pisemnie – na adres ul. Sadowa 13G, 32-050 Skawina 
                                        1. Wszelkie spory pomiędzy Sprzedawcą a Klientem niebędącym Konsumentem i Prosumentem wynikające z Regulaminu, usług wskazanych w Regulaminie lub pozostających w związku z nim będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy z chwili wniesienia pisma inicjującego postępowanie sądowe.  
                                        1. Umowy ze Sprzedawcą zawierane są w języku polskim. 
                                        1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany oferty Sklepu Internetowego oraz cen Towarów tam określonych ze skutkiem od chwili dokonania zmiany, jak również do czasowego zawieszenia działania Strony Internetowej Sklepu ze względu na konieczność przeprowadzenia konserwacji, wymiany czy też przeglądu sprzętu, jak również ze względu na modernizację lub rozbudowę Strony Internetowej Sklepu.  
                                        1. Regulamin wchodzi w życie z dniem 14.10.2024 r.